Results 1 to 6 of 6

Thread: [Finnish] YourDoomin Blindeilta pelaamisen asiakaskertomukset

Super Moderator

[Finnish] YourDoomin Blindeilta pelaamisen asiakaskertomukset

"How to Play from the Blinds" has been professionally translated into Finnish

Palvelemme suomeksi sähköpostitse osoitteella finnish@yourdoompoker.com

Englanniksi... Coaching with YourDoom Testimonials
    Englanniksi... Advanced Tactics: How to Beat Small, Medium and High Stakes at 10bb/100 with YourDoom Testimonials
    Englanniksi... 100bb Replayer Sessions Plus New Sick Lines with YourDoom Testimonials
    Englanniksi... How to Play Optimally With and Against a 40BB Stack with YourDoom Testimonials
    Englanniksi... Expert Cash Game Play Testimonials

Blindeilta pelaaminen -kurssin yhteenveto

Blindeilta pelaaminen - ilmainen näytevideo

Kurssin tiedot...

*****Kurssi on optimoitu vuoden 2016 peliin. Uusi kurssi "Blindeilta pelaaminen OOP, versio 2016" on nyt saatavilla.

Viesti kaikille alkuperäisen videosarjan "Blindeilta pelaaminen" omistajille...

Kaikki kurssin nykyiset jäsenet päivitetään uudelle kurssille ilmaiseksi.

Tämä yksityinen foorumialue toimii uuden kurssin yksityisenä foorumina.

Älä huoli . Jos käytät foorumia, niin sinulla on jo kaikki nykyiset tiedot ja tiedät jo kaikki vuosien aikana tekemämme sopeutukset.

Muutos näkyy enimmäkseen uudempien jäsenten kokonaiskokemuksessa.

Kurssi on samankaltainen tietyllä tavalla, mutta siitä poistetaan muutamia näkökulmia, jotka eivät ole minusta optimaalisia enää vuoden 2016 peleissä.

Kun ostit tämän kurssin, oli se neljä vuotta sitten tai tänään, lupasin sinulle parhaan elinikäisen kokemuksen ja sen tulet minulta saamaan. Sen takia tein nämä uudet videot ja annan ne käyttöösi ilman mitään kuluja. Sama lupaus pätee KAIKKIIN kursseihini. JOKAINEN minulta ostamasi kurssi tulee aina olemaan ajankohtainen ja optimaalinen sen ajan peleihin.

Tätä kurssia suositellaan KAIKILLE:
    - 100 bb:n pelaajille
    - 30+ bb:n pelaajille (pätee jokaiselle stäkkikoolle 30 bb:stä ylös)
    - livepelaajille
    - 6-max-pelaajille
    - full ring -pelaajille

Kaikki tämän ketjun asiakaskertomukset ovat kurssin varmennetuilta ostajilta.
    Asiakaskertomukset...

"Olen ollut mukana pokerissa jo hyvän aikaa (noin 7, 8 vuotta), ja olen tuona aikana ollut muutaman valmennussivuston asiakkaana, saanut henkilökohtaista valmennusta ja ostanut useita videosarjoja. Kaikki ostamani on auttanut peliäni, mutta 6-max NLHE:ssa YourDoomin tuotteet vain ovat korkeammalla tasolla kuin mikään muu.

Suurin osa tuotoistani tulee tasoilta NL200 ja NL100. Pelini pääongelma oli putoava red line (non-showdown). Kokeilin monia juttuja, mutta useimmat lähestymistavat, jotka paransivat red lineani, tuhosivat samalla showdown-voittoni, joten lopulta päädyin vain voittamaan saman verran. Silloin tajusin, että surkea red lineni johtui huonosta blindipelistäni, joten ostin YourDoomin blindisarjan (Blindeilta pelaaminen); hänen pelinsä paransi red lineani huomattavasti, eikä blue lineni siitä juuri vahingoittunut. Niinpä ostin blindisarjan jälkeen välittömästi hänen 6-max-kurssinsa (Advanced Tactics: How to Beat Small, Medium and High Stakes at Over 10bb/100). Kurssin katsottuani löysin useita vuotoja pelistäni, ja 1/2-vakkarina voin kertoa kurssin maksaneen itsensä takaisin alle kahdessa viikossa. Pidän hänen kursseissaan myös siitä, että useimmat videot ovat suhteellisen lyhyitä (15, 20 minuuttia), minkä uskon olevan juuri sopivaa. Jotkut muiden valmentajien videot voivat olla 45 minuuttia tai tunnin pitkiä, ja niin kauan on vaikea keskittyä ja yrittää todella ymmärtää joitain edistyneempiä konsepteja.

Kuten kaikki tiedätte, pelien tila ei ole nykyään lähelläkään sitä mitä se ennen oli, joten valtavan iso osa pelatuista käsistä tulee vakkareita vastaan, ja mielestäni siinä YourDoomin paras tuote tähän mennessä astuu kuvaan. Kuten kurssin nimi kertoo - Advanced NLH with YourDoom: 100bb+ Replayer Sessions Plus New Sick Lines - Ryan kuvaa joitain todella sairaita laineja (laineja joita et melkein koskaan näe toiminnassa). Mutta Ryan näyttää miksi ja miten niitä voi käyttää rahan takomiseen; et tule vain hämmentämään muita vakkareita kun käytät heitä hyväksesi, vaan teet samalla myös rahaa, mikä on koko jutun tarkoitus. Jokaisen videon jokainen peli on todella hyvin kuvattu, ja Ryan näyttää kaikille epäilijöille pelien takana olevan matematiikan sekä pelit toiminnassa.

Joten jos kukaan aikoo kehittää 6-max NLHE -peliään, niin sijoita YourDoomiin, et vain voi mennä vikaan tässä."

"Hei,

Olen jo ostanut videosarjan 'Blindeilta pelaaminen' ja erään toisen sivuston sarjan 'Double Your 6max winrate'. Minusta tuntuu että yourdoomin opettamistapa sopii minulle paremmin, ja aion ostaa häneltä toisenkin.

Koska minulla on jo 'double your 6max', mietin mitä sarjaa suosittelisit minulle? Pitäisikö minun ottaa 'How to beat for 10bb/100' vai se uusi 'Replayer...'?

Vähän tietoa minusta: pelaan tällä hetkellä NL100 ja NL200 ja olen viime aikoina ollut vähän pinteessä. Voitin ensin 6bb/100 150k käden aikana, ja olen sen jälkeen ollut 40 binin downswingissä. Voitan myös tasolla NL50 6bb/100 120k kädessä. En ole kovin kokenut pokerissa, joten mietin onko sinulla ajatuksia tästä downswingistä, ja onko se normaalia sinun ja bestpokercoachingin opetuksista huolimatta.

Minulla on myös kysymys: mitä ajattelet pelivalinnasta ja massiivisesta multitablaamisesta? Onko mielestäsi parempi pelata 4 hyvää pöytää vai 9:ää täynnä vakkareita? Mietin että se voisi olla syy downswingiini, se että olen ollut vähän laiska pelivalinnan suhteen viime aikoina.

Mutta kuitenkin, blindikurssisi on todella hyvä, ja downswingistäni huolimatta olen hyvin tyytyväinen ostokseeni."

"Onneksi olkoon YourDoomPokerin jäsenelle Michiel Brummelhuisilla vuoden 2013 November Nineen pääsystä!!!

'YourDoom ja YourDoomPoker ovat muuttaneet tapaani nähdä pelin... Hänen kurssinsa ovat auttaneet minua paljon!' - Michiel ESPN:n November Nine -haastattelussaan (täysin pyytämättä - ei maksettu mainos - pitäisi (toivottavasti (käytän "one-timeni")) tulla ulos marraskuussa).

Myöhemmin hän suositteli kurssejani ystävälleen...

"... aloin helmikuussa katsoa joitain YourDoomPokerin videoita, ostin kaikki hänen kolme sarjaansa. Voittotahtini nousi 4bb/100:sta yli 10bb/100:aan. Nämä videot tekivät pelistäni niiiiin paljon parempaa. Yhteensä ne voivat maksaa jotain 1600 $, mutta tienasin sillä yli 50k ylimääräistä. Joten ne ovat ehdottomasti sen arvoisia, ilman niitä en varmasti olisi päässyt WSOP:n finaalipöytään."
    Last edited by forum; 11-30-2017 at 10:40 PM.

Super Moderator

"Postaan uudelta käyttäjätililtä, koska päätin olla paljastamatta kuka olen. Mutta olen hyvin tunnettu kaksinkertainen Supernova Elite mid-high stakes -pelaaja PokerStarsilla. Tämä palaute on jo todella myöhässä.

En ollut kovin hyvä pokerissa vuonna 2011 tai ennen sitä, mutta onneksi törmäsin Ryaniin ensimmäisen kerran kesän 2011 aikana - hän teki silloin videoita toiselle sivustolle, ja ymmärsin ensimmäisestä videosta lähtien, että tässä on tosi kyseessä. Siitä hetkestä lähtien olen missannut tasan 0 Ryanin videota.

Sen jälkeen hänen videosarjansa 'Playing from the blinds' ja 'Playing with and against 40bb stack' tulivat ulos. On sanomattakin selvää, että katsoin ne läpi hyvin tarkkaan ja useita kertoja. SIINÄ oli todellinen läpimurto. Aloin vihdoin ymmärtää, mistä tässä pelissä on kyse. Hyödyntäen uusia tietojani ja ylivertaisia tekniikoitani sekä kokeillen erilaisia pelilinjoja, sain taitotasoni ja tulokseni hyvin kelvolliselle tasolle.

Katsoin ja katsoin näitä videoita, ja ne avasivat minulle aivan uuden puolen Texas Hold'emista. Olin aiemmin todella huono pelaaja ja nämä videot olivat juuri se, mitä lääkäri määräsi. Kuukausien työn ja itsekurin jälkeen tulokseni paranivat huomattavasti. Nousin tasoilla ja tulin vihdoin voittavaksi pelaajaksi.

Hänen videosarjansa [/b]"how to beat small, mid and high stakes at over 10bb/100' oli aivan uskomaton[/b]. Siinä on TUHOTTOMASTI tietoa. Matikkaa, rangeja, laineja, käsianalyysejä ja yleistä pelisuunnitelmaa - siitä löytyy kaikkea. Ryan esittää pelinsä perustan niin että sen ymmärtää, ajatusprosessi ja lähestymistapa erilaisiin tilanteisiin - sille ei voi laittaa hintaa.

Kiitos uuden tietouteni, volyymini ja SNE:n, tienasin yli $400k nettipokerissa vuonna 2012.

Pääjutut: neuvoja niille, jotka edelleen epäröivät Ryanin kurssien ostamista, ja niille, jotka ovat jo ostaneet:

1. Ne ovat KAIKKI huippukamaa, todella laadukasta materiaalia. Hyödyt niistä kaikista, jos käytät aivojasi.

2. Totta, sinusta ei tule välittömästi murskaajaa kurssin katsottuasi. Katso ne useaan kertaan, varmista että ymmärrät konseptit ja niiden käytännöllisen soveltamisen. Käytä muistivihkoa, ihan niin kuin koulussa, ja tee itsellesi muistiinpanoja samalla kun katsot.

3. Voi vaikuttaa siltä, että monia juttuja on jätetty pois, liian vähän käsiä analysoitu jne. Se ei ole totta. Nämä ovat esimerkkikäsiä, jotka auttavat hahmottamaan periaatteen. Kun tunnet metodin, sinun pitäisi pystyä käyttämään sitä käytännössä. Kuten vanha sananlasku sanoo: tavoitteesi on oppia pyydystämään kala =) - siten sinun ei tarvitse olla nälkäinen koko loppuelämäsi aikana.

4. Jos et ole varma mikä kurssi on paras sijoitus (kuten jos sinulla on esimerkiksi rajallinen budjetti), valitse 'Advanced Tactics: How to Beat Small, Medium and High Stakes at Over 10bb/100'. Tämä on hyvin kattava katsaus lähes kaikesta, mitä voit peliisi tarvita.

5. Suosittelen ehdottomasti kaikkia kursseja kaikkien panostasojen pelaajille. Tai no, saatat olla poikkeus jos murskaat nosebleedit.

6. Ajattele näitä kursseja sijoituksena, kuten jos maksaisit yliopisto-opinnoistasi - ne rakentavat tulevaisuuden pelisi ja tulojesi perustan.

7. En ole vielä maininnut kahta viimeistä kurssia 'Replayer Sessions: Playing With and Against a Midstack' ja 'Advanced NLH with YourDoom: 100bb+ Replayer Sessions Plus New Sick Lines'. Molemmat ovat täynnä pikkutarkan yksityiskohtaisia käsianalyysejä. Ryan jopa tarjoaa kunkin spotin oleelliset statsit, eikä vain niitä perusstatseja, mitkä hänellä on hudissa. 100bb-kurssi on erityisen loistava - siinä on muutama teoriavideo, jotka ovat kurssin hinnan arvoisia yksistään, sekä valtava määrä käsiä ja spotteja - standardeja, epästandardeja, kalaa vastaan, vakkareita vastaan, 3-way, 3b-potteja, bu vs blindit jne. Tähän on tehty suunnattomasti työtä, ja mikä vielä parempaa - pääset oikeasti näkemään Ryanin ajatusprosessin hänen käydessään käsiä läpi - se olisi muuten mahdollista luultavasti vain hänen henkilökohtaisessa valmennuksessaan.

Joten yhteenvetona 100bb replayer -sessiovideo oli upea! Loistavaa työtä, äärimmäisen hyödyllistä. En pysty sanomaan paljonko voitin käyttämällä uutta sb vs bb -strategiaa, 3bettien kylmänä maksamista jne."

"Jonkin aikaa asiaa mietittyäni päädyin vihdoin ostamaan Blindeilta pelaaminen -sarjan, ja täytyy sanoa, etten voisi olla sijoitukseeni tyytyväisempi. Olin aluksi vastahakoinen ostamaan, koska grindaan NL50:tä ja sarja vaikutti aika kalliilta verrattuna joihinkin muihin sivustoihin, missä saa enemmän videoita puolella hinnasta.

Blindipelini tulokset olivat kuitenkin kamalia, joten minun oli tehtävä jotain ja onneksi tein. Sarjassa on 15 lyhyttä ja ytimekästä hyvin laadukasta videota, jotka näyttävät miten ottaa erilaisia laineja blindeilta pelatessa.

Olen katsonut sarjan vain kerran, koska Ryan selittää asiat todella hyvin ja tavalla, joka on helppo ymmärtää. Kyllä, voit väittää pystyväsi löytämään tämän tiedon halvemmalla muilta sivustoilta, mutta itse en löytänyt, vaikka olin leggon ja bluefirepokerin asiakas ja pokerstrategyn timanttijäsen (missä törmäsin yourdoomin videoihin). Ja vaikka niitä olisi, niitä on vaikea löytää leggo pokerin 1500 no limit holdem -videon joukosta.

Mutta joo, viimeistellään räntti statseilla ja graafeilla tuloksistani ja siitä mitä se teki red linelleni.

Nyt kun voinen viimein nousta tasoilla, tulen ehdottomasti sijoittamaan yourdoomin muihin videosarjoihin "

"Tahdon vain kertoa, että yksityisvalmennuksen ja Ryanin 'blindeilta'-sarjan ostamisen jälkeen pelistäni tuli todella hyvää.
    Olen kehittynyt pelaajana ja olen äärimmäisen itsevarma pelini suhteen. Ryan sai minut tajuamaan, ettei pokeri ole mustavalkoista, se ei ole systeemi, siinä on kyse jokaisen edun hyödyntämisestä ja suurimman +EV:n päätösten tekemisestä ja vastustajien päihittämisestä. Aloin myös tehdä muutamia outoja -EV-päätöksiä/-pelejä kaloja vastaan, siinä tarkoituksessa että saisin lisää +EV:tä tulevaisuudessa, kun tämä näkee minut huonona tietyissä tilanteissa. Hän on äärettömän hyvä pokerinpelaaja ja suosittelen hänen palveluitaan kaikille, jotka rakastavat peliä ja tahtovat olla parhaita (kuten minä). Kiitos!"

"Blindisarja oli yksinkertaisesti loistava. Materiaali oli juuri sitä, minkä avulla pystyin kehittämään peliäni. Konseptit selitettiin hyvin yksityiskohtaisesti tuhlaamatta aikaa turhuuksiin. Olet erinomainen opettaja. Kiitos."

"Pelaan nyt NL50 6-maxia ja teen voittoa, mutta en ole tyytyväinen blindin puolustukseeni. Video auttaa minua todella paljon.
    1. Koko kurssi koostuu useista lyhyistä videoista, joilla Ryan käyttää esimerkkikäsiä ja PowerPoint-esityksiä selittääkseen konseptit vaihe vaiheelta. Videoiden katsomisen jälkeen sain aivan uuden näkökulman blindien puolustamiseen ilman paineita; nyt se on vain iloa ja nautintoa.
    2. Kurssiin liittyvät oppilaiden kysymykset ja Ryanin vastaukset ovat todella arvokkaita. Tämä on toinen yllätys minulle. Luettuani kaikki keskustelut sain vielä enemmän muutakin kuin blindin puolustamista, sain myös kokonaisia strategioita, mitä tässä pelissä tarvitaan.

Ostin itseasiassa myös 40bb-strategiat, en ole vielä opiskellut kaikkea.
    Nyt vain toivon ettei Ryan julkaise kolmatta videotaan liian nopeasti ja houkuttele minua ostamaan sitä. "

"Moikka, kuten näette, en ole säännöllinen kirjoittaja täällä vaikka käynkin joka päivä twoplustwossa, etenkin News, Views and Gossip -osastolla xD

Kirjoitan nyt koska ostin kaksi päivää sitten "How to defend your blinds" -videosarjan, ja minulle tuli pakottava tarve kertoa kaikille sen olevan todella loistava.

Aluksi ajattelin kuten monet muutkin tällä, että videot ovat liian lyhyitä ja niissä on niin vähän esimerkkejä. Mutta kun olin ottanut huolellisesti muistiinpanoja kaikesta mitä YourDoom sanoi (vaikka videot ovatkin vain jotain 13 minuuttisia, minulla on jotain 20 sivua täynnä muistiinpanoja), kaikki näyttää käyvän järkeen ja tajusin, ettei useammille esimerkeille ole oikeasti tarvetta.

Kaikki hänen strategiassaan näyttää istuvan täydellisesti, ja olen varma, että olen pian tienannut siitä maksamani summan takaisin suurten korkojen kera. Kerron kuinka paljon videot laskivat blindieni tappiotahtia, kunhan saan kunnollisen otoksen.

Harkitsen myös jopa hänen 40bb:n strategian sarjan ostamista, vain jotta voisin pelata täydellisesti kaikkia ****n espanjalaisia short stackaavia rottia vastaan. (Itse olen tietenkin 100bb-pelaaja)
    Last edited by forum; 09-23-2016 at 02:18 PM.

Super Moderator

"Hei, tässä wpr101. Sain juuri blindisarjan päätökseen ja pidin siitä todella. Ehdottomasti hintansa arvoinen minulle, sillä se vastasi moniin kysymyksiin, joita olen vuosien varrella miettinyt.

Se on sekä kokonaisvaltainen että ytimekäs - molemmat ovat hyviä juttuja, sillä toisin kuin useimmissa videoissa, siinä ei ole täytemateriaalia. Toinen kiva juttu on se, että videoissa huomioidaan kuinka vastustajat alkavat reagoimaan muuttuvaan tyyliisi.

Konseptit selitetään aika selkeästi, en muista yhtään kohtaa missä olisin miettinyt että mistä hitosta se puhuu. Kaiken kaikkiaan erinomainen sarja pelin kehittämiseen."

"Hei Ryan, olen Beomsoo Jeong.

Tahdon kertoa, että olen vaikuttunut ja kiitollinen ERINOMAISEN videosi näkemisestä

Juuri tätä olen etsinyt.

En ole varma muistatko ensimmäistä sähköpostiani täynnä masennusta ja turhautumista.

Joo, olen katsonut läjäpäin 60 minuutin videoita, lukenut paljon kirjoja mukaan lukien paljon p****a, joka ei itseasiassa paranna peliäni.

Olin käyttänyt liian paljon aikaa ja vaivaa siihen.

Kiitän sinua todella Ryan.

Toivon todella onnistuvani ostamaan myös 40bb-videosi pokeripöydistä voittamillani rahoilla.

Ja myöhemmin tietysti livevalmennusta kanssasi.

Toivottavasti kaikki toiveesi toteutuvat "

"Olen yhdysvaltalaispelaaja, joka päihitti 1/2 ja 2/4 6-max-pelit FTP:lla, mutten enää tällä hetkellä pelaa netissä ilmiselvistä syistä. Kuitenkin, törmäsin tähän ketjuun katsottuani näytevideon ja kiinnostuin. Olin ostamassa videota, mutta olin tulla toisiin aatoksiin, sillä pelaan nykyään vain full ringiä livenä. No, nukuin yön yli ja päätin katsoa videon. Hän tekee todella hyvää työtä selittäessään ajatusprosessejaan, ja tähän mennessä hänen opettamansa asiat ovat auttaneet blindipeliäni valtavasti. Voin sanoa täydellä varmuudella, että tämä videosarja maksaa itsensä takaisin ja ylimääräistä päälle. Ennen kammoksuin pottien pelaamista blindeilta, mutta nyt tavallaan odotan sitä, sillä arsenaalissani on niin paljon enemmän vaihtoehtoja. Voisin ehdottomasti suositella tätä videota kenelle tahansa."

"Minulla oli muutama sessio YourDoomin kanssa ja huomasin jokikisen kerran jälkeen valtavaa kehitystä pelissäni. Hän löysi useita vuotojani vain muutamissa minuuteissa ja sai minut ajattelemaan pokeria hyvin erilaisella tavalla. Hän on todella hyvä yksinkertaistamaan vaikeita tilanteita. Valitettavasti minulla oli ongelmia internet-yhteyteni kanssa täällä Aasiassa, joten en ottanut enempää sessioita. (Skype-yhteys katkesi muutaman minuutin välein; yhteyteni on todella surkea) hän antoi jopa ylimääräistä aikaa ilmaiseksi menetetyn ajan vuoksi. Jos minulla olisi vakaa yhteys, varaisin hänet vielä 10-20 sessioksi. Menestyin todella, todella, hyvin käteispeleissäni tasoilla NL200-NL1000 hänen valmennuksensa jälkeen.

Ostin myös hänen videosarjansa, ja mitä voin sanoa: se on mahtava! Vaikka videot ovatkin aika lyhyitä, annettu tieto on jokaisen sentin arvoista. Hän selittää ajatusprosessinsa yksityiskohtaisesti jokaisessa yksittäisessä kädessä ja eri tilanteissa; sillä tavalla voi itsekin oppia löytämään oikean pelin missä tahansa tilanteessa pöydässä. Hän tietää myös kuinka selittää strategiansa hyvin yksinkertaisella tavalla."

"Pidin videosarjasta todella. Testi toi siihen myös kivan luokkahuone-fiiliksen Tämä parhaan bb/100-tahdin ja entisen opettajan kombinaatio on todella vaikuttava. Kaveri tietää miten opetetaan. Minulla oli kysyttävää joistain spoteista, ja hän vastasi hyvin selkeästi, eikä mitään jäänyt epävarmaksi.

Aion ottaa paljon lisää valmennusta häneltä. Olen aika varma, että se tulee olemaan hyvin käytettyä rahaa."

"Ostin YourDoomin valmennuspaketin jokunen kuukausi sitten, enkä voi suositella sitä tarpeeksi.

Sarjassa esitetään monta konseptia yksityiskohtaisesti, ja ne näyttävät tarkalleen, miten pelata mikäkin mahdollinen blindeilta oop vastaan tuleva tilanne.

Huomaan jokaisessa sessiossa ajattelevani 'kiitos yourdoom' voitettuani rahaa tilanteessa, jossa olisin aiemmin hävinnyt.

Hänen tuloksensa puhuvat puolestaan, ja niillä hinnoilla kyseessä on huippudiili.

Voin rehellisesti sanoa, että se on jo maksanut itsensä monta kertaa takaisin.

fwiw, NL400 on pääpelini."

"Jätän videosarjan arvosteluni tähän. Olen saanut tähän mennessä noin 90 % sarjasta katsottua, ja se on mielestäni hyvin mielenkiintoinen ja informatiivinen. Sain aivan uuden käsityksen siitä, kuinka tämä pelisuunnitelma on paljon parempi useimpien 2+2:laisten 'standardiin' verrattuna. Hän kertoo asioista, joita en ollut tullut edes ajatelleeksi blindien puolustamisen yhteydessä. Minusta tuntuu, että tämä tekee minusta paljon vaikeamman vastustajan ja paljon tuottoisamman myös. Minulla on kysymys sinulle YourDoom, jos vain viitsit lähettää minulle yksityisviestin täällä. Mitä HUDin statseja käytät? Jos uskot että saatoin keksiä tämän vain selvittääkseni sen, niin voit varmaan lähettää yksityisviestin tai jotain bestpokercoaching-sivustolla jos mahdollista (youngpoker14), minä vain tarkistan 2p2:n paljon useammin."

"Olen pitkäaikainen voittaja NL100-200 6-max -peleissä, ja ehdottomasti nautin juuri loppuun katsomastani videosarjasta. Se on hyvin painottunut auttamaan oikeiden päätösten teossa preflopilla ja flopilla blindeilta, mikä helpottaa turnin päätöksiä ja auttaa välttämään arvailupelit. Yourdoom demonstroi tarkkaan, miksi mikäkin päätös tehdään, ja kertoo selkeästi miten seuraavilla kaduilla toimitaan turnin kortista riippuen. Videosarjan katsottuani lisään varmasti luovuutta peliini blindeilta, ja se tuottaa vastustajilleni enemmän vaikeuksia. Vaikka kiirehdinkin sarjan läpi, aion katsoa sen uudelleen ja postata kommentteja foorumille saadakseni enemmän valueta siitä.

Onko se sen arvoista? Kyllä - olen varma, että saan yli 400 euroa hyötyä videoista. Siitä huolimatta se on melko kallis verrattuna opetussivustoihin, missä pääsee käsiksi satoihin loistaviin videoihin, mutta olen ehdottomasti tyytyväinen ostokseeni. TOIVON että ehkä yhden sarjan ostamalla seuraavasta saisi alennusta tai jotain, kun huomioi että se on aika kallista videomateriaalin määrään nähden, mutta kaiken kaikkiaan olen tyytyväinen ostokseeni, ja todennäköisesti ostan seuraavan sarjan ja odotan innolla saavani lisävalueta ostokselleni kysymällä kysymyksiä foorumeilla."

"Puhut sarjassa paljon sökökorottamisesta pienillä pareilla ja ilmalla. Etkö ole mielestäsi tosi face up siinä? Kuten kun sinulla oli A5s J75 rainbow -pöydällä. Et tule sökökorottamaan 55/77/JJ/AJ/KJ kovin usein, joten eikö sinua vastaan ole aika helppo pelata kun teet näin?

Tähän mennessä erinomainen videosarja."

"
    Alkuperäinen kirjoittaja supaStylin
    Olen tosi kiinnostunut ostamaan tämän, miten löysit sen 'phenomenal'?

Kuinka kauan sinulla kesti saada linkit jne.?
    Pidän siitä tosi paljon tähän mennessä. Creissaaminen on tosi paljon hauskempaa kuin ck-call-arvauspelin pelaaminen . Minulla kesti yhden päivän saada salasanani."

"Sain videosarjan juuri loppuun ja se oli mielestäni aika hyvä. Toki mukana oli muutama aika perusvideo (kuten ilmaisnäyte), mutta muussa materiaalissa oli mielestäni tosi hyviä konsepteja/strategiaa/selitystä.

Blindipelissäni oli aika paljon alueita, joilla en pelannut lainkaan optimaalisesti, joten tuntuu että opin paljon, ja 95 pisteen suoritus testissä sai minut varmaksi siitä, että jotain tarttuikin. Odotan innolla näkeväni kehitystä blindeilta tekemässäni tuloksessa.

Jos harkitset tämän videosarjan ostamista, muttet ole vielä varma, niin paras neuvoni on verrata omaa voittotahtiasi blindeilta Ryaniin (näytetään ilmaisella näytevideolla).

Ryanin voittotahdit yli 260k kädessä tasoilla NL600 ja NL2000 ovat:
    Big blind - 19,98bb/100 = 9,99ptbb/100
    Small blind - 12,74bb/100 = 6,37ptbb/100

Sanoisin, että jos olet yli 5-10bb/100 hänen voittotahtinsa alapuolella joko small tai big blindilla, niin sarjan ostamisen pitäisi olla aika selvää ja hyvää valueta."

Super Moderator
    Tämä oli koko julkaistu arvostelu "Blindeilta pelaaminen" -sarjastamme CoachingTokensissa ennen ko. sivuston sulkeutumista.

Coaching Tokenin arvostelu:

YourDoomin videosarjan "Blindeilta pelaaminen" arvostelu.

"Yourdoom siirtyi $10 SNG-pelien nöyrästä alusta $10/$20 NL high-stakes -pelien totaaliseen murskaamiseen PokerStarsilla. Se on CoachingTokensin esittelemistä huippuvalmentajista yhden perustarina. Se seikka, että Yourdoom päätti tuottaa videosarjan Mustan Perjantain jälkeen, on saanut monta pelinsä kehittämiseen omistautunutta pokerinpelaajaa innostumaan.

Yourdoomin tuloksiin liittyvät numerot puhuvat puolestaan; ne eivät jätä hiventäkään epäilystä siitä, etteikö Yourdoom olisi loistava pokerinpelaaja. Kysymys kuuluu, onko hänen videosarjansa blindeilta pelaamisesta yhtä hyvä kuin hänen pelinsä. Se on yksinkertaista, kyky murskata pelit ei automaattisesti tarkoita, että pystyisi kokemaan samaa menestystä opettaessaan muita tekemään samaa. Selvitetään asia."

Sarja opettamisen näkökulmasta

"Ennen kuin katsoin videosarjan, minua ilahdutti tietää, että Yourdoom on entinen lukion matematiikan opettaja. Kyky siirtää tietoutta henkilöltä toiselle on välttämätöntä, kun kyseessä on videosarjan kautta opettaminen. Taito on niin välttämätön, koska videolla ei ole mahdollisuutta pyytää tarkentamaan asioita, joita ei ymmärtänyt ensimmäisellä kerralla kunnolla.

Minun täytyy rehellisesti sanoa, että Yourdoom selittää ajatusprosessinsa poikkeuksellisen hyvin. Hän myös puhuu optimaaliseen tahtiin ja tarjoaa riittävästi aikaa tiedon käsittelyyn. Vakaa tahti ja hänen selkeä äänensä eivät ainoastaan tee sarjasta miellyttävää katsottavaa, vaan myös varmistavat, että katsoja pystyy poimimaan kaiken Yourdoomin jakaman tiedon. Ne pokerinpelaajat, joilla on vaikeuksia ymmärtää sanansa nopeasti mumisevien englanninkielisten valmentajien videoita, löytävät varmasti lohtua siitä, ettei tapaus ole sama Yourdoomin videosarjan kohdalla.

Tehokkaan tiedonsiirtämiskykynsä lisäksi hän on myös todella huolellinen opettaja. Sarjan alussa hän varmistaa, että kaikki ymmärtävät hänen käyttämänsä pokeritermit, jotta jokainen voisi saada sarjasta maksimit irti.

Lisäksi Yourdoom järjestää videosarjansa todella hyvin. Hän tarjoaa opiskelijalle selkeän pelisuunnitelman vaihe vaiheelta. Yksi sarjan parhaista puolista oli se, että tunsin aidosti oppineeni yleisen pelisuunnitelman blindeilta pelaamiseen neljässä tunnissa.

Eli mitä Yourdoom tarkalleen ottaen käy läpi noiden 228 minuutin aikana?"

Sarjan sisältö

"Koko sarja käsittelee blindeilta pelaamista, kuten saatoit nimestä arvatakin. Kaikki eivät välttämättä kuitenkaan vetäisi nimen viittaamasta sisällöstä samanlaisia johtopäätöksiä. Sarjassa käydään läpi kaikki mahdolliset tilanteet, joita blindeilta voi kohdata. Tähän kuuluvat 2bet-potit, joissa vastassa on UTG, MP, CO tai BTN. Myös Yourdoomin 3bet-strategiaa käydään läpi, mutta se ei saa yhtä paljon huomiota kuin muut blindeilta pelaamisen osa-alueet. Sarja ei myöskään kata blind vs blind -pelaamista."

Alle on listattu otteita sarjan pääaiheista:

Perusteet

"Yourdoom käy tarkkaan läpi perusteet ja antaa oppilaille erilaisia pieniä vinkkejä, joilla voi olla suuri vaikutus näiden blindipeliin. Hän antaa erityisesti neuvoja siitä, kuinka vastustajan ryöstörangesta voi saada käsityksen. Muista myös lukea videokommentit, sillä Yourdoom tarjoaa niissä lisää arvokkaita neuvoja."

Yleinen strategia:

"Yourdoom kertoo puolustusrangensa vastustajansa todennäköistä ryöstörangea vastaan. Hän tekee erinomaista työtä auttaessaan opiskelijaa näkemään, kuinka laaja ryöstörange kunnollisella vakkarilla on nykypäivän pokeripeleissä. Hän tarjoaa myös ymmärrystä siitä, mitä mahdollisuuksia tämä tarjoaa SB/BB:lle vastustajan rangea vastaan pelaamiseen. Yksi tärkeimmistä peleistä, joista hän puhuu, on sökökorottaminen tuottoisissa tilanteissa, joissa normaalit pelaajat ottavat usein ja väärin passiivisemman sökömaksu-linjan."

Käsien puolustaminen vähällä tai olemattomalla pottiosuudella

"YD puhuu myös tilanteista, joissa hän puolustaa käsillä, joilla on vähän tai ei ollenkaan pottiosuutta. Hän tarjoaa opiskelijoille selkeät argumentit siitä, miksi nämä suositellut pelit pitäisi tehdä, sekä ne ainutlaatuiset olosuhteet, joiden täytyy toteuta, ennen kuin niistä tulee kannattavia. Hän jatkaa myös selittämällä, mitkä turnin kortit ovat tuottoisia jatkaa."

Eri avausrangeja vastaan puolustaminen

"YourDoom onnistuu visualisoimaan vastustajiensa ranget poikkeuksellisen hyvin oppilailleen. Hän tarjoaa näille selkeän pelisuunnitelman erilaisia avausrangeja vastaan pelaamiseen."

* Multiway

"YD antaa yleiskatsauksen käsistä, jotka voi pelata kannattavasti multiway-poteissa. Hän sisällyttää myös optimaaliset paikat maksulle, 3betille ja squeezaamiselle, sekä mitkä tekijät ja muuttujat määrittävät toiminnan, josta seuraa kaikkein tuottoisin mahdollinen lopputulos. Hän puhuu myös postflopin pelistään multiway-poteissa ja asettaa hyvin selkeät ohjenuorat sille, miksi hänen tekemänsä peliliikkeet pitäisi tehdä."

Visa

"Yourdoom sitoutuu varmistamaan, että hänen oppilaansa ymmärtävät strategian oikein. 41 minuutin mittaisessa visassa on 20 spottia, joista pelaaja löytää itsensä. Hän käy läpi oikeat vastaukset yksityiskohtaisesti. Huomasin tämän valmennuskurssin päätöksen olevan hyvin tehokas."

Sisällön arvo

"NL200-pelaajana voin sanoa omasta näkökulmastani, että Yourdoomin tarjoamat tiedot ovat huippuluokkaa. Hänen blindipelin optimoiva pelisuunnitelmansa poistaa ne arvailupelit, jotka perinteisemmällä passiivisella linjalla joutuu kohtaamaan. Tämä lähestymistapa antaa pelaajalle enemmän hallintavaltaa blindeilla kohdattaviin tilanteisiin.

Tämän pelityylin huono puoli on se, että siinä täytyy todella tietää, mitä tekee. Pelaajalla on oltava käsitys siitä, milloin paineistaa vastustajia, milloin luovuttaa heitä vastaan sekä tarvittavista sopeutuksista sitten, kun vastustajat pääsevät jyvälle uudesta pelityylistä. Tämä on hyvin keskeistä, koska se varmistaa, että tasapainoilet +EV-pelien tekemisen rajalla sen sijaan, että menisit rajan yli kohti huonoa räiskintää.

Yourdoom käyttää ajan videoilla hyvin tehokkaasti, mutta minusta tuntuu, että vielä tunti materiaalia muista tavallisista tilanteista olisi ollut erinomainen lisä. Erityisesti niiden tilanteiden käsittely, missä kohdataan turn flopin oman sökökorotuksen jälkeen, olisi hyvin arvokas lisä tähän loistavaan sarjaan.

Onneksi Yourdoom tarjoaa mahdollisuuden kysyä häneltä mitä vain sarjan sisältöön liittyvää. Muista kuitenkin, että hän suosittelee sinulle henkilökohtaisia valmennussessioita, mikäli tahdot keskustella nimenomaan käsistä, sillä hänelle ei olisi loppua näkyvissä jokaisen yksittäisen käden analysoimisessa jokaista satunnaista pelaajaa vastaan. Yourdoom kuitenkin vastaa kysymyksiin, jotka koskevat vain sarjan sisältöä.

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että jos tahtoo todella hallita hänen strategiansa blindeilta, niin olisi oltava valmis ottamaan häneltä 1-2 tuntia henkilökohtaista valmennusta sarjan lisäksi. Siitä huolimatta uskon, että hänen videosarjansa on enemmän kuin riittävän arvokas oikeuttamaan 397 euron hintansa, etenkin kun huomioidaan, että siitä on paljon hyötyä niinkin korkealla pelaaville kuin NL1000. Koska en ole koskaan pelannut NL1000:tta korkeammalla, en kehtaa arvioida hyötyä tuota korkeammalla pelaaville pelaajille."

YD:n strategian testaaminen

"Hänen videosarjansa oli minulle todellinen inspiraation lähde. Se on puskenut minut analysoimaan peliäni läpikotaisesti, minkä seurauksena olen tehnyt joitain hyvin tuottoisia muutoksia. Kaksi viikkoa sarjan katsomisen jälkeen olen pudottanut tappioni blindeilta -48 bb/100:sta -37 bb/100:aan yli 20 tuhannen käden aikana. Olen myös parantanut punaista käyrääni huomattavasti. Otoskoko on tietenkin liian pieni vakavien johtopäätösten vetämiseen ja testasin strategiaa pykälää matalammalla tasolla, mutta asiat näyttävät lupaavilta!"

Yhteenveto

"Yourdoom tarjoaa ostajalle vankan ja edistyneen systeemin, joka on kehitetty minimoimaan tappiot blindeilta. Siinä on kuitenkin muutakin. Hyvin menestyneen pokerinpelaajan kuunteleminen samasta aiheesta yli neljän tunnin ajan antaa arvokasta tietoa siitä, miten omaa peliään voi kehittää myös muista positioista. Sarja on täynnä neuvoja, jotka voivat jäädä huomaamatta isoon kuvaan keskittyessä; neuvoja, jotka voivat olla hyvin arvokas parannus omaan peliin.

Sen lisäksi, että YD tarjoaa konkreettista tietoa, hän saa katsojan myös todella ajattelemaan omaa peliään, mikä on omasta mielestäni aivan keskeistä pelin huomattavan kehittymisen kannalta.

Pitäisikö sinun ostaa sarja? Mikä minä olen sanomaan pitäisikö sinun ostaa se vai ei. Arvioisin, että sarjan ostaminen on hyvin kannattava sijoitus suurimmalle enemmistölle (95+ %) kaikista pokerinpelaajista tasoilla NL50-400. Jos seuraat tarkkaan, huomaat Yourdoomin puhuvan niin monista jutuista, jotka voivat viedä pokeripeliäsi eteenpäin jopa blindipelin ulkopuolella. Kuulutko siihen pelaajien enemmistöön? Vain sinä tiedät. Olen aika varma, että olen tarjonnut sinulle tarvittavat tiedot, joiden avulla voit itse tehdä oman huolellisesti harkitun päätöksesi."
    Last edited by forum; 09-27-2016 at 10:20 PM.

Super Moderator
    Alkuperäinen kirjoittaja mike
    Hi, ive recently bought your Doom's blinds series after thinking it over for quite a while now as the money seemed like quite alot to me seen as i have only been studying poker now for around 14 months and im still in the process of trying to move up stakes, during that 14 months i have read alot of books and watched alot of videos from various sites like Cardrunners Deuces cracked and Bluefire poker, ive learnt alot from these sites and i recently came across a blinds series on one of these sites that i was abit unsure of what i was being recommended, so seen as i had all ready bought your dooms advanced tactics series i messaged him and asked him what does he think about this stuff i had been recommended to do from the blinds.
    That's when he told me that these ranges were wrong and at that point i had no choice but to find out exactly how bad these ranges were and after watching just one video (video 3) i realized just how bad they were and im sure had i not bought Ryans blinds series i would of lost alot of money using the defense ranges i had been given from this other site.

But that's not all you get not only does Ryan tell you what ranges you can defend from the blinds vs different players but he will tell you how to play that hand post flop as well vs different player types, you only need to look at the course outline and you can see that this is all stuff you more than likely don't know and it will help to improve your game, you certainly wont find this stuff in a poker book or on the other poker sites.

Don't get me wrong the poker sites ive mentioned above have some good content but Ryans vids are on completely another level in comparison and easy to understand as everything is explained properly, where you don't get that luxury watching a pro 6 tabling and speaking at the same time for an hour.

Im currently watching Ryans series again and then im going to be buying his 100bb re player series next as its a no brainer to buy after watching the blinds and advanced tactics series.

So if your looking to improve your game Ryan is your man, he is an extremely good coach and his vids are insanely good value for the sort of content your going to get.
    "Hei, ostin vähän aikaa sitten YourDoomin blindisarjan mietittyäni asiaa aika kauan, koska se vaikutti aika kalliilta ja olen opiskellut pokeria vasta noin 14 kuukautta, ja yritän edelleen nousta tasoilla. Olen tuon 14 kuukauden aikana lukenut paljon kirjoja ja katsonut paljon videoita eri sivustoilta, kuten Cardrunners, Deuces Cracked ja Bluefire Poker. Olen oppinut paljon näillä sivustoilla, ja törmäsin vähän aikaa sitten blindisarjaan yhdellä näistä, enkä ollut ihan varma suositellusta strategiasta, joten koska olin jo ostanut YourDoomin advanced tactics -sarjan, laitoin hänelle viestiä ja kysyin mitä hän on siitä mieltä.

Silloin hän kertoi minulle, että ne ranget ovat pielessä, eikä minulla ollut siinä vaiheessa muuta vaihtoehtoa kuin ottaa selvää kuinka pahasti. Vain yhden videon katsottuani (video 3) tajusin, miten huonoja ne olivat, ja olen varma, että ellen olisi ostanut Ryanin blindisarjaa, olisin hävinnyt paljon rahaa käyttäessäni tämän toisen sivuston antamia puolustusrangeja.

Eikä siinä vielä kaikki. Ryan ei ainoastaan kerro millä rangeilla puolustaa blindeilta eri pelaajia vastaan, vaan hän kertoo myös kuinka pelata käsi postflopilla erilaisia pelaajia vastaan. Sinun tarvitsee vain katsoa kurssin yhteenvetoa ja huomaat, että kaikki on todennäköisesti sellaista, mitä et tiedä ja mikä auttaa parantamaan peliäsi. En varmasti löydä samaa tavaraa pokerikirjoista tai muilta pokerisivustoilta.

Älä käsitä väärin, edellä mainitsemillani sivustoilla on hyvää sisältöä, mutta Ryanin videot ovat aivan toisella tasolla niihin verrattuna. Lisäksi ne ovat helppoja ymmärtää, kun kaikki selitetään kunnolla, etkä näe ammattilaista pelaamassa kuutta pöytää kerralla ja juttelemassa tuntia.

Katson tällä hetkellä Ryanin sarjaa uudelleen, ja aion ostaa seuraavaksi hänen 100bb replayer -sarjansa, koska se on aivan no brainer blindi- ja advanced tactics -sarjojen katsomisen jälkeen.

Joten jos tahdot parantaa peliäsi, niin Ryan on miehesi. Hän on äärimmäisen hyvä valmentaja, ja hänen videonsa ovat todella hyvän hintaisia kun huomioi, mitä sisältöä niistä saa."
    Last edited by forum; 09-30-2016 at 07:21 PM.

Super Moderator
    Alkuperäinen kirjoittaja JellyBean
    Hi everyone,
    I wanted to let you know one of my recent purchase "How to Play OOP from the Blinds version 2016" video series by Yourdoom, and recommend it to everyone because it's an amazing course.

I have never been able to fully understand this new gto "very light" blinds defense. I start called many hands oop and lose a lot of money. I spent months trying to improve that strategy watching videos of other coaching sites, but kept losing more than 40 bb/100 from BB, so I decided to buy this course.

Thanks to Ryan I knew exactly when defending a certain hand is right and how to play it post flop versus any opponents! Yourdoom is a great teacher, he can give you the concepts with greater clarity.
    Now I'm going to improve other aspects of my game, of course always with the help of Ryan.

If you are struggling with the concept of the blinds defense and you're confused about what to do, this is a no brainer purchase.
    Ship it and stop bleeding money from the blinds!
    "Moi kaikki,
    Halusin kertoa kaikille, että ostin vähän aikaa sitten 'Blindeilta pelaaminen OOP, versio 2016' -videosarjan Yourdoomilta, ja suosittelen sitä kaikille, koska se on loistava kurssi.

En ole koskaan täysin ymmärtänyt tätä uutta gto- "hyvin kevyttä" blindin puolustamista. Aloin maksaa paljon käsiä OOP ja hävitä paljon rahaa. Käytin kuukausia yrittäen kehittää sitä strategiaa katsoen videoita muilla valmennussivustoilla, mutta hävisin yhä yli 40 bb/100 BB:lta, joten päätin ostaa tämän kurssin.

Kiitos Ryanin, tiedän tarkalleen milloin tietyn käden puolustaminen on oikein ja miten se pelataan postflopilla ketä tahansa vastaan! Yourdoom on erinomainen opettaja, hän antaa konseptit selkeämpinä.
    Nyt aion parantaa pelini muita osa-alueita, aina tietenkin Ryanin avulla.

Jos kompuroit blindien puolustuksessa ja olet hämmennyksissä siitä mitä tehdä, niin tämä on helppo ostopäätös.
    Shippaa se ja lopeta blindeilta vuotaminen!"

Alkuperäinen kirjoittaja d_rivait
    Hello everyone interested in this course!!! i have bin playing poker for 5 year's now, and since day one when i was first was introduced by a friend of mine i was hooked.

I wanted to be the best poker player in the universe!!! I assume like most people who pick up this game for the love of it. so i bought book after book on strategy trying to learn the game, i then started joining training site's as well.

i always picked up lot's of idea's, concept's and tricks to help me improve my game but after years of smothering myself with video's i eventually realized I was overloaded with subject matter in my mind and with so many people making video's some even contradicting other's in large way's i felt after year's of studying the game i understood the foundation but after so many video's and book's I was still very lost on a lot of spot's.

Fortunately I finally found your doom!! Ryan style of coaching is straight forward with no unneeded bullshit or bad European accent's making it sometimes near impossible to learn a new concept. [b]Ryan has a master's in teaching and that must have a bit to do with the awesome course layout and easy to take in information. I would recommend this course for anyone who is struggling in the game. if your worried about the money, the courses are cheap as fuck for what you get out of them so quit bitching and pay up or just continue to suck at the game your playing your choice. Best of luck for those who choose to make this investment in themselves it will go a long way in for Poker career and some sick Rising green lines on your tracking software!!
    "Hei kaikki tästä kurssista kiinnostuneet!!! Olen pelannut pokeria nyt viisi vuotta, ja olen ollut koukussa ensimmäisestä päivästä lähtien, kun kaverini tutustutti minut peliin.

Tahdoin olla universumin paras pokerinpelaaja!!! Kuten varmaan useimmat ihmiset, jotka pelaavat rakkaudesta lajiin. Niinpä ostin strategiakirjan toisensa perään ja yritin oppia peliä, ja aloin liittyä myös opetussivustoille.

Sain aina poimittua paljon ideoita, konsepteja ja temppuja, jotka auttoivat parantamaan peliäni, mutta kun olin tukahduttanut itseäni videoilla vuosia, tajusin lopulta, että mieleni oli ahdettu liian täyteen asiaa. Niin monet tekevät videoita ja jotkut jopa isoilta osin ristiriitaisia toistensa kanssa, ja minusta tuntui että vuosien pelin opiskelun jälkeen ymmärsin perustan, mutta yhä niin monien videoiden ja kirjojen jälkeen olin todella hukassa monissa tilanteissa.

Onneksi löysin lopulta yourdoomin!! Ryanin tyyli valmentaa on suoraviivainen ilman tarpeetonta paskaa tai huonoja eurooppalaisia aksentteja, joiden takia uuden konseptin oppiminen on joskus lähes mahdotonta. Ryanilla on maisterin tutkinto opettamisesta, ja sillä täytyy olla osansa kurssin loistavassa järjestelyssä ja helposti sisäistettävässä tiedossa. Suosittelen tätä kurssia kaikille, joilla on vaikeuksia pelissä. Jos olet huolissasi rahasta, niin kurssit ovat v***n halpoja siihen nähden mitä niistä saa, joten lopeta valittaminen ja maksa tai jatka huonona olemista pelaamassasi pelissä, oma valintasi. Onnea peliin kaikille, jotka päättävät tehdä tämän sijoituksen itseensä. Se kantaa pitkälle pokeriuralla ja tuottaa seurantaohjelmiin aivan sairaita vihreitä käyriä!!"